dijous, 19 de juliol del 2012

ARRIBEN LES REBAIXES!!!

Avui m'ha arribat la comanda feta a una botiga francesa aprofitant les rebaixes. És com si haguès arribat el Pare Noel en plena canícula de juliol. No sentiu una emoció especial abans d'arribar el paquet tot i saber el que ja havíeu demanat? Doncs, aquí el teniu:


El que més m'agrada de tot són aquests sobrets (la mida no s'aprecia a la foto però són molt petitets).


I, per suposat, els segells.


I ara m'adono que falta en la foto una placa d'embossing de rosetes petites de Cuttlebug que ja havia endreçat. Per una vegada que endreço una cosa a la primera... Normalment se m'acumulen cintes, botons, papers... a sobre de la taula durant dies. 
Si voleu aprofitar encara esteu a temps . La botiga es diu "La fourmi creative" i la podeu trobar aquí.

1 comentari:

  1. Aish... quines coses més xules!! i sí... jo també sóc com una nena la nit de Reis quan espero algun paquetet :) Un petó

    ResponElimina