dissabte, 29 de setembre del 2012

CONTAINER

No us passa que quan feu qualsevol coseta us comencen a omplir la taula trossets de papers, de cintes, de tires de darrera del cel.lo de doble cara...? Em refereixo a totes les deixalles, no als trossets que podem aprofitar. Doncs, a mi sí i normalment em posava davant un tupper per anar tirant-lo abans de que caigui a terra o se m'enganxi en algun lloc inadequat.
Bé, tot aquest pròleg ve al cas perque hi trobat la solució ideal: un mini-container que no arriba als 15 cm d'alt i que és una monada. Quan el vaig veure a Tiger vaig comprar dos, un per mi i un altre per regalar a la meva amiga Marta. El seu l'he decorat i aquí el teniu:



Uns detallets de la tapa i el graffitti:


 
El meu encara no està decorat (ja se sap allò de "en casa del herrero..."). Quan ho faci ja us l'ensenyaré. Però de moment ja el puc fer servir per anar tirant les restes "no aprofitables".

1 comentari: