diumenge, 16 de setembre del 2012

TREBALLS D'ESTIU

Els dies de vacances pretenia fer moltes coses però al final només vaig estar assajant amb segells i les meves noves pan-pastels. Tinc una pila de tags a mig fer i algunes pàgines de proves. Aquí teniu algunes:


Aquest pretenia ser el principi d'una espècie de diari començat amb la nit de Sant Joan que per mi significa el principi de l'estiu però al final són peces inconnexes que depenien de l'inspiració de cada moment.






La veritat és que no són obres d'art però jo m'ho vaig passar molt bé embrutant-me les mans i provant diferents tècniques. Em vaig passar moltes estones amagamant-me de la calor que feia fora. 

A més aquest estiu he llegit molt, el que no havia llegit en anys. Aquells llibres de moltes pàgines que només tens temps de llegir a l'estiu per no perdre el fil. El fet de no tenir ordinador ni televisió durant uns dies ens va anar molt bé a tots com a cura de desintoxicació i la veritat és que jo no els vaig trobar a faltar gens. He disfrutat molt els llibres que he llegit:
- "Inés y la alegría" de Almudena Grandes
- "Jo confesso" de Jaume Cabré
- "Alice" de Milena Agus
- "El tiempo entre costuras" de María Dueñas
Us els recomano tots, cada un en el seu estil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada