dimecres, 5 de desembre del 2012

CREATIVA 2012

He anat tant de bòlid aquests dies que encara no havia escrit res sobre la Fira Creativa d'aquest any. Jo vaig anar dos dies, divendres a la tarda i dissabte. El primer vaig anar sola i molt bé. Vaig poder mirar tranquil.lament, fer les meves compres i xerrar amb conegudes. Però el dissabte ja va ser una altra cosa. Vaig anar amb la meva amiga Marta i les nostres respectives filles. Ens acabàvem de posar a la cua quan ens van dir que no deixaven entrar al recinte perque l'aforament estava complet. Va haver-hi reaccions per tots els gustos: gent que va marxar, gent que es va enfadar amb el personal de seguretat (que no tenien cap culpa)... El més bo del cas és que es continuaven venent entrades. Mentre pensàvem qué fer i feiem amistat amb la gent de la cua, pelades de fred, algú va dir que a partir de les 14.00 hores tornarien a obrir les guixetes. A tot això ja eren més de les 12.00 i vam decidir esperar i provar. Fent torns a la cua, vam anar a dinar i a l'hora assenyalada vam poder entrar.

Un cop dins, vam poder comprobar que tampoc hi havia tanta gent (suposo que molta gent va marxar al migdia) i vam poder mirar i continuar comprant i inclús les nenes vam poder fer un taller de flors de roba amb la Sílvia Segura al stand d'E-clip. 

Dels stands puc dir que, com sempre, hi havia majoria de stands de patchwork, però també alguns nous de scrap, inclosa alguna botiga de Barcelona que jo personalment no coneixia. Es van trobar a faltar alguns, com Paraísoscrap, però ja sabia que no venien aquest any.

Jo, aquest any, he sigut força prudent i no he comprat massa. algunes troqueladores petites (al stand d'una botiga de belles arts), segells (el stand d'Aladine tenia bones ofertes), alguns rubbons (al stand de Scrapalo), botons a gots (hi havia botons de fusta amb els que havies d'omplir un got de plàstic) i moltes cintes i figuretes de fusta (al senyor alemany que ve cada any). No vaig trobar grans novetats ni grans ofertes però sempre hi ha alguna cosa que et crida l'atenció.

Quan vam sortir de Creativa i van marxar les nenes, la Marta i jo, juntament amb dues noves scraperes, la Núria i la Toni, vam anar a la trobada de Fem Scrap. Allà vam fer un petit taller d'una mini-carpeta per guardar la crònica i la foto de la trobada (ja us ensenyaré el meu perque encara no he fet la foto). Després vam sopar uns entrepans i postres. Vam poder trobar-nos amb cares conegudes i conèixer d'altres. I, per últim, els sortejos. I aquesta vegada, sí que vaig tenir sort i em va tocar el lot de botons creatius de Station Scrap que ja sabeu que m'encanten. Jo crec que el premi estava destinat a mi. A tot això ja era tard, feia un fred que pelava i estàvem molt cansades, així que vam marxar cap a casa.

Després de tot això vull donar les gràcies a les noies de Fem Scrap un cop més per la seva feina i la seva il.lusió i encara que ja ho vaig comentar amb alguna d'elles el petit obsequi  (del que tampoc tinc foto, quin desastre sóc) que ens van regalar em va encantar i pensar que en van fer un munt... Doncs, això, moltes gràcies noies i un petó per totes.

(I perdoneu el rotllo però és un cop a l'any)

1 comentari:

  1. de rollo res ,molt bona explicació
    gracies per participar en la nostre nit magicà

    ResponElimina