dijous, 27 de desembre del 2012

NIT DE NADAL

Últimament se m'ha oblidat fer fotos de moltes coses i les que he fet, com aquestes que us ensenyaré a continuació, fan pena però són les úniques que tinc.

En primer lloc els guarniments per la taula de la Nit de Nadal. L'agulla amb el cor la va fer la meva filla.



I després els regals del Pare Noel. Aquí no es veu pràcticament res clar però en la meva defensa us haig de dir que les fotos estan fetes a una hora molt avançada de la matinada que és quan vaig acabar d'embolicar-ho tot. Com sempre, a última hora. Espero que per Reis ja no em passi el mateix. Penso començar a embolicar ja.



Realment he començat molt malament.

2 comentaris:

  1. M'agraden els paquetets, ainss però jo no puc fer-los que hi ha molta innocència a casa, per sort. I és clar, no podem deixar caaap pista.

    Feliç any nou !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja t'arribarà el dia. Aprofita ara que pots perque quan es facin grans les coses són molt diferents. Feliç any nou!!!

      Elimina