dimarts, 5 de febrer del 2013

CARNESTOLTES 1

Fa molts dies que no us ensenyo res però és que entre recol.locar l'estudi després dels canvis, un treballet que tinc entre mans ( i que encara no puc ensenyar) i la preparació del Carnestoltes de la meva filla he estat una mica liada. A més els virus sembla que es troben bé a casa meva i no acaben de marxar. La setmana passada van atacar a la meva filla, des del cap de setmana al seu pare i jo em sembla que he tornat a caure un altre cop. 

De moment, esperant que els virus es cansin de nosaltres, us ensenyo el barret que vam fer la meva filla i jo perque el portés ahir a l'escola (tocava dia del barret, bigoti i pijama).


I vist des de dalt:






Està fet amb una base de foam. La vora és de paper pinotxo i els ingredients són també de foam.

Demà més... A veure si torno a agafar el bon ritme ( i si els virus em deixen).

1 comentari:

  1. Mmm m'han entrat unes ganes de menjar pizza!!!! Us ha quedat fantàstica!!! Per cert... si mai et ve de gust compartir una estoneta d'scrap o el què sigui et deixo el meu mail: lluna37@gmail.com. Un petonàs.

    ResponElimina