dilluns, 13 de maig del 2013

EL MEU MALETÍ

Ahir, mirant el blog "Pega papel o tijeras", em vaig adonar de que us he ensenyat moltes coses de la meva organització però mai el meu maletí on guardo les coses que més utilitzo i que em serveix per transportar les meves eines quan vaig a fer un taller o quedo amb algú per fer scrap. És aquest:


De fet, és un necesser que vaig trobar a Women's secret. Feia temps que buscava una cosa així i que quedés tancat totalment. Els que fan específicament per scrap tenen, per mi, alguns inconvenients: el preu, queden oberts i a més, en la seva gran majoria són total o parcialment roses, color que no és precisament el meu preferit.

Bé, un cop feta la introducció us ensenyo l'interior:


A la butxaca transparent hi ha:


D'esquerra a dreta podem veure la Corner Chomper, uns segells d'abecedari de Prima, cinta de doble cara de diferents amplades i de foam, blocs de metacrilat pels segells, uns segells de fusta de lletres i nombres, quadradets de foam, cel.lo i dues pinces.

A les butxaques petites de l'altre costat tenim:


Llimes, pega de barra, glossy-accent petitet, un regle metàl.lic petit, un retolador d'embossing, un retolador de gel blanc, un llapis i una goma, la plegadora, un pinzell d'aigua, una petita grapadora i grapes de colors i pega de doble cara removible i permanent.

A l'altra butxaca:


Cutters de diferents tipus, punxó, tissores diverses, compàs amb cutter, eines per troquelar cercles petits i per envellir.

Un cop guardat tot a les butxaques encara em queda espai al mig per posar les tovalloletes humides i dues tissores més:


A mi de moment em va molt bé aquest sistema i vaig sempre amb la meva bosseta amunt i avall.

I fins aquí per avui.
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada