divendres, 10 de maig del 2013

PRESTATGES

Seguint amb l'organització us vull ensenyar tres prestatges del meu estudi (em nego a dir scrap-room). Normalment no faig scrap aquí per manca d'espai i m'haig de traslladar al menjador per a poder fer tota l'estesa, però sí és on tinc guardats i mínimament ordentats els meus materials.


En aquest prestatge, d'esquerra a dreta i de dalt a baix trobem una caixa de llauna on hi ha tots els segells acrílics de text, una altra caixa més petita on hi ha de tot una mica (restes d'alfabets, tags a mig decorar, alguna etiqueta de roba...) i a sobre una caixa de fusta amb separadors que vaig trobar en un basar i que és super-útil perque em permet tenir a mà les coses que més utilitzo en cada moment.


A la següent columna tenim dues caixes de llauna (com podeu imaginar, m'encanten) amb segells de fons i a sobre la meva caixa de retalls que ja us vaig ensenyar quan la vaig folrar. Al costat tenim un estoig amb retoladors, pots amb botons, tuppers amb pòlvores d'embossing, pots amb estrelles i cors de fusta i per últim una caixa i un cistell amb les tintes que utilitzo més sovint.



Aquí tenim dues caixes de llauna més amb segells acrílics i a sobre les safatetes amb les Distress que us vaig ensenyar ahir. A continuació hi ha unes caixes amb segells que vaig comprar a Lidl. A les caixes de fusta (eren caixes de puros que algun dia decoraré) hi ha els segells de fusta i a sobre una cistelleta amb les troqueladores de cercles que són les que més utilitzo. A les altres dues cistelles hi ha també troqueladores, a la de sobre les de vores i cantonada i a la de sota la de formes bàsiques (quadrats, cercles festonejats, etiquetes...).


Per últim, a les caixes fucsia hi ha potets de botons (aquestes ja us les vaig ensenyar fa temps). A la cistella lila hi ha troqueladores de formes diverses. A les caixes grises hi ha troquels de la Big Shot a la de dalt i carpetes d'embossing a la de sota.

Suposo que a moltes us passarà com a mi, que voleu tenir tot a mà i cada vegada teniu més coses i l'espai per desgràcia no creix, amb la qual cosa només podem intentar posar-lo de la manera que ens vagi millor tenint en compte el que més utilitzem segons el moment. Si us ha servit d'alguna cosa veure com ho tinc jo, me n'alegraré molt. Si voleu veure més de com tinc col.locades les meves coses podeu veure les entrades amb l'etiqueta organització.

2 comentaris:

  1. Què endreçadeta!!! :) jo també sóc la reina de les capses i capsetes... m'agrada guardar-ho tot en elles és la única manera de trobar-ho tot. El cap de setmana passat vaig haver d'aturar-me per reestructurar perquè ja vivia en el caos, ara només em falta etiquetar-ho! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et pensis. No vaig fer la foto de la meva taula de l'estudi perque hi ha un munt de coses pendents d'endreçar impressionant. Però és cert que si no ho tens mínimament endreçat no trobes res. Bon cap de setmana!

      Elimina