dissabte, 25 de maig del 2013

UNS TAGS DE RECORD

Aquest cap de setmana la meva germana té una trobada amb unes amigues i em va encarregar que li fés alguna cosa per regalar com a record. Primer vaig pensar en uns punts de llibre però fa poc que ha sigut Sant Jordi i ja li vaig fer uns per regalar. Al final, vaig pensar en fer uns tags que em van semblar més adients com a record. És d'aquelles coses que no serveixen per res però que són tan boniques...

Primer vaig tintar-los amb les Distress en cinc tons diferents, però tots clarets: rosa, marró, verd, blau i lila. I a continuació vaig tornar a tintar-les amb tons més foscos i aplicant una màscara.


Després vaig estampar un segell de "con sal y pimienta" que forma part d'una col.lecció de segells de vacances però que em va semblar que aquí també quedava bé. El vaig estampar en cartolina kraft, ho vaig retallar amb els dits i vaig entintar les vores amb la mateixa Distress fosca de cada tag. També vaig entintar les vores del tag.


A la part superior vaig posar una papallona troquelada amb el famós troquel de la Marta Stewart i, per acabar vaig posar una cinteta de ras lligada amb un cordill.

I aquí els teniu ja acabats:









I he fet uns quants, eh?


Espero que agradin.



 



4 comentaris:

  1. T'han quedat xulíssims!!! m'encanta aquesta màscara i el segell molt adient! petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!! Aquesta màscara és xulíssima. Li vaig veure utilitzar a la Raquel a Badalona i me la vaig voler comprar però no em quedaven. Però com sóc molt tossuda, vaig perseverar i a Sitges va caure. I, com pots veure, ràpidament la vaig fer servir. Petons

      Elimina
  2. Molt originals....segurs que els encanten! anonimo marta

    ResponElimina
  3. T'han quedat molt macos, a més així juntents i variats en colors queden moníssims. Ainss aquesta màscar com m'agrada ♥

    Petonets

    ResponElimina