diumenge, 1 de desembre del 2013

CALENDARI D'ADVENT

El tema de l'entrada d'avui era obligat. Comencem desembre i amb ell comença el calendari d'advent. I, com sempre, acabat a última hora (és a dir, a altes hores de la matinada). 
Aquest any no m'he complicat massa la vida.


He fet unes paperines de paper de diari, he col.locat dintre unes xocolatines, he posat a sobre una estrella (alternant color verd i vermell) i les he enganxat a un cordill amb una pinceta. Ho sento, però aquest any no tenia temps de més. Tampoc queda tan malament, no? A mi cada vegada m'agrada més la simplicitat. El voleu veure de més a prop?





I a més, avui entrada doble. No, no és la crònica de Creativa. Això ho deixo per demà quan faci les fotos de totes les compres (i deu n'hi do!).
El que us ensenyaré ara és un encàrrec que em van fer. Em van demanar com un suport tamany DinA-4 per posar un text que havien escrit per una dona que es jubilava. Volia fer una cosa senzilla perque lo important és el text però que quedés elegant. Aquest és el resultat:


Creieu que ho he aconseguit? Us mostro alguns detalls:



Aquest segell ja sabeu que m'encanta i el col.loco sempre que puc.
I l'últim toc:



2 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies Olaya però la veritat és que estan fets de matinada i les fotos són bastant penoses. El resultat no és que sigui meravellós però al natural guanyen una mica. Petons

      Elimina