diumenge, 22 de desembre del 2013

DIARI DE L'ALBA

Un dels encàrrecs que m'han fet aquest Nadal ha sigut un diari per una nena que es diu Alba, a la que li agraden les fades i que volia que tinguès candau. 



Us haig de dir que el que més em preocupava era el tema del candau. Però, finalment ho vaig solucionar com vaig poder, amb una tira de fals cuiro i molta imaginació. Ah! I amb un candau petitet que vaig trobar a Creativa.


L'interior és molt senzill, una butxaca i unes papallones de la Martha Stewart per donar color.



I a l'altra contraportada una altra butxaca amb una forma diferent:



I la part del darrera:


Com les claus del candau són molt petitetes, he fet un clauer per que no es perdin:


Per entregar-ho he guarnit un sobre de paper craft:



Ara aquest diari ha de viatjar cap a Mallorca i espero que a la seva destinatària li agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada