dilluns, 30 de desembre del 2013

PROPÒSITS PEL 2014

I toca fer el de cada any per aquestes dates: balanç de l'any i llista de propósits pel que ve.
Jo, el balanç el deixo per més endavant perque, sincerament, em fa molt mandra. Però us deixo una cosa que podria resumir-ho:

(trobat aquí)

El que sí vaig preparant des de fa dies és la llista de propòsits "scraperos" pel 2014. Us deixo la llista tal com està ara, no sé si l'augmentaré o l'escurçaré, però crec que ja tinc molta feina a fer:

1. Fer reformes al blog. Una de les coses que he demanat als Reis (vegi's rei Guillem, el meu fill) és un nou disseny amb un logo propi.

2. Fer una targeta per setmana amb diferents temàtiques.

3. Fer d'una punyetera vegada el Smash que vaig comprar fa un any i mig i que encara no he estrenat. Espero que em serveixin d'ajuda les noies de 0123 smash

4. Fer un calendari, mes a mes, inspirat en el que han fet la  Montse i la Pilar durant tot aquest any i que m'ha encantat seguir.

5. Practicar amb el carvat de segells.

6. Utilitzar, almenys un cop, tots els segells que tinc i que moltes vegades he comprat compulsivament. S'ha de treure'ls profit.

7. Endinsar-me en el món de l'Art Journal. Això ja ho tenia anotat feia dies però, fa pocs dies, navegant entre blogs, vaig trobar aquí una idea que em va semblar que m'anava, com anell al dit. Es tracta de fer un diari creatiu seguint unes pautes que et donen mes a mes. Jo soc molt poc constant per aquestes coses però l'avantatge que li veig a aquest és que els temes te'ls donen amb antelació i tens una mica de temps per organitzar-te. A veure si ho aconsegueixo.

8. Acabar el diari de Nadal. Aquest és un clàssic. Però aquest any, com a mínim, està començat, encara que falta imprimir les fotos, acabar de guarnir les pàgines, escriure comentaris... A lo millor pel Nadal que ve el tinc acabat.

9. Endreçar tot el material de forma sistemàtica i fàcil de trobar.

10. Fer tots els albums que tinc pendents: el primer any dels meus fills, antics viatges...

I crec que pel moment ho deixaré aquí, perque a més haig de treballar, fer les feines de casa, estar amb la família, cuidar els amics, llegir, passejar... Vosaltres creieu que hi ha suficients hores en els 365 dies que venen per fer tot això?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada