dijous, 30 de gener del 2014

DIARI CREATIU 2

Sí, sí, ja sé que vaig amb molt de retràs però és que alguna de les pàgines m'ha costat molt i els dies passen molt ràpid. Però aquí teniu la segona entrega del Diari Creatiu:

Dia 8
S'havia d'escriure una pàgina tota seguida sense aixecar la ma del paper.


Aquesta no és una pàgina gens artística però serveix per deixar anar el que tens en aquell moment al cap.

Dia 9
Un dibuix lliure.


Aquí vaig agafar els meus retoladors i els meus colors aquarel.lables i em vaig deixar portar.

Dia 10
Aquí havia d'emportar-me el diari al parc i dibuixar o escriure allà però la veritat no em venia gens de gust i vaig fer una pàgina pensant en el parc però sense trepitjar-lo.


Un altre cop els meus colors aquarel.lables, una mica de pintura acrílica per fer els núvols i unes fulles i un arbre troquelats. Aquí vaig posar en pràctica un dels altres propòsits pel 2014 que era utilitzar material que encara no havia fet servir. Aquest és el cas dels troquels de fulles que vaig comprar a l'última fira Creativa.

Dia 11
Amb AMOR com a paraula central i les seves ramificacions.



Dia 12
Un record de la infantesa.


Aquesta pàgina va quedar en blanc durant molts dies perque el record que sempre em venia no era una cosa agradable. En principi no el volia plasmar però la meva amiga Marta em va empènyer a fer-ho perque creia que tenia que ser així. I crec que tenia raó. Si era el que sempre em venia al cap, perque tapar-ho?

Dia 13
Amb una foto o un retall de revista o de diari.


En principi buscava una foto en una revista però vaig trobar aquestes tres de llocs on haviem estat i el rètol que li anava que ni pintat i vaig posar les tres.

Dia 14
La teva por més gran.

 
 Com el tema ja era prou desagradable, vaig decidir posar aquestes enganxines de monstres comprades al Tiger.

I fins aquí la segona setmana del Diari Creatiu que realment en alguns moments se'm fa molt difícil continuar. Però crec que és una bona teràpia.


4 comentaris:

  1. No tinc paraules! Scrap es molt mes que papers, coles, brads i distress.... Es SENTIMENT PUR... I sovint terapia. Has assolit un dels proposits del 2014 que era fer scrap per tu. Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, encara que no estigui molt satisfeta dels resultats, anem fent. Gràcies pels consells i els comentaris

      Elimina
  2. M'he emocionat en cada paraula i en cada avançament del teu diari. Sí és teràpia, però de la bona, i ajuda mooolt i mooolt a treure tot el que portes dins !!! Així que endavant !!!

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Raquel però a vegades m'és una mica difícil treure-ho. Petonets

      Elimina