dimecres, 12 de febrer del 2014

DIARI CREATIU 4

I anem ja amb l'última entrega del mes de gener.

Dia 22
La felicitat.

 

Doncs això. Per mi la felicitat és de colors. I en cada tag he posat les coses que engloba per mi la felicitat.

Dia 23
La flor preferida.

Dia 24
M'encanta la sensació de...


Dia 25
Heroi de ficció preferit.


Dia 26
3 errors comesos i el que he après amb ells.


Dia 27
Les coses que m'agraden.


Dia 28
Un començament.


Dia 29
Un "piropo" dedicat a mi.

Aquesta em va costar molt.
Dia 30
Tres coses a canviar en la meva vida.


Dia 31
"No pots somniar-te com un personatge, has de forjar-te a tu mateix com un" (Henry D. Thoreau).

I fins aquí el mes de gener.

2 comentaris:

  1. Estàs molt treballadora!!! :) i no només en aquest diari tan especial i en crear sinó també en quelcom més personal: les reflexions, l'anàlisi...M'encanten els tags de colors i els washis que has utilitzat, per a mi la vida també és color i tot això que has plasmat en aquesta pàgina. I és preciosa la frase del Thoreau (la publicaré un dia d'aquests en una entrada meva...). T'estic descobrint una miqueta més a través d'aquestes pàgines i això sempre és genial! Petonets i a pel febrer! :)

    ResponElimina
  2. La Montse te rao.... Es un terapia a en toa regla! Marta

    ResponElimina