divendres, 4 d’abril del 2014

EL MEU LO DEL RAL.LI DE SITGES

Ja us he explicat que vaig tenir l'honor de participar en la mostra de LO amb els cartells del Ral.li Barcelona-Sitges que es va fer a la Fira Scrap + el passat cap de setmana.
Com ja us he dit em va fer molta il.lusió quan m'ho van proposar. Però, passat el primer moment d'eufòria, em va agafar el pànic. Jo no estic acostumada a fer LO i una cosa és fer una pàgina amb una foto personal i una altra molt diferent amb un cartell que t'han donat i sobre el que has de treballar. +
Vaig provar de tot i el resultat final no es sembla res al que havia pensat en un principi. L'únic que s'ha mantingut des dels començaments són els colors amb els que he treballat.
I aquest és el resultat final:


I alguns detalls:



El volant és gentilesa de la meva amiga Marta que, davant de la meva desesperació, me'l va oferir.


Una altra cosa que es va mantenir des del principi és que el cotxe surti del cartell.


I fins aquí la Fira Scrap + de Sitges 2014. Ara només queda esperar a la del proper any,

8 comentaris:

  1. Es que ha estat un part multiple el nostre.... però al final ha valgut la pena:
    Salut!
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, i de bessons ben diferents. Però quan els hi veus la cara, t'oblides de tot. Jajaja

      Elimina
  2. Has combinat molt bé els colors. I la idea de que el cotxe surti del cartell, és molt xula!
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. No saps el que em va costar fer el color de pintura blava que volia perque no el trobava i al final vaig anar afegint negre a un blau molt més clar i viu fins aconseguir un to semblant al del cartell. Un petó i bon cap de setmana!

      Elimina
  3. Ja he vist les teves entrades!!!! Per fí!
    Quina pena que no ens poguéssim veure...! A la propera! Ara ja tens cara...jajaja....encara que jo sóc molt despistada....
    M'agrada molt el teu LO, l'esforç ha valgut la pena....
    Una forta abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Glòria. A veure sí a la propera ho aconseguim. Ho vam intentar a Creativa, a Sitges... Diuen que a la tercera va la vençuda. Jajaja. Un petonet

      Elimina
  4. El cotxe que surt, m' encanta!!! molt xulo!!!

    ResponElimina