diumenge, 18 de maig del 2014

ANIVERSARI DE LA JÚLIA. PASTÍS I TARGETA

Fa uns dies va ser l'aniversari de la meva filla i li vaig fer una targeta de felicitació però, com sempre, va ser feta a última hora i no estava gens inspirada. El que sí tenia clar és que havia de ser de moltes coloraines com a ella li agraden.


Més senzilla no podia ser però està feta amb tot el carinyo. Paper de coloraines i números folrats amb un paper imitant fusta. Haig de dir en la meva defensa que la targeta està feta a les dues de la matinada d'un dia laborable i que l'endemà també ho era i la meva creativitat estava ja dormint. Però a ella li va agradar i d'això es tractava.

Per compensar el dia del seu aniversari li vaig fer un pastís per compartir amb les seves companyes de l'equip de volei quan van acabar el partit que van jugar. Justament el dia abans havia vist un pastís que em va semblar molt divertit a El mundo de Maijo i el vaig copiar descaradament (espero que no t'importi Mª José). També estava ple de colors (i de Kit-Kats).




La veritat és que va tenir molt éxit i va quedar un trosset de res, just per provar-lo jo i el seu pare.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada