dissabte, 10 de maig del 2014

LLIBRES DE SCRAPBOOKING

Avui no us ensenyaré cap treball meu sino que us parlaré d'uns llibres de scrapbooking o relacionats amb ell que vaig rebre fa pocs dies i amb els que estic molt entusiasmada. Normalment per Sant Jordi sempre faig una entrada en la que parlo d'aquests llibres, dels últims que he comprat o que he conegut, però aquest any Sant Jordi em va enganxar en plena voràgine i no ho vaig fer. Així, que ara que tinc aquests llibres nous, us els ensenyo.


Quan comences a navegar per Amazon i veus tots els llibres meravellosos que tenen els voldries tots però no pot ser i has d'anar guardant a la llista de desitjos per una propera ocasió. El primer que vaig seleccionar per comprar ara és aquest:


Les que em seguiu habitualmet ja sabeu que estic molt capficada amb el meu diari creatiu i una cosa que sempre m'ha encantat és tot el relacionat amb les diferents tipografies. Quan vaig veure aquest llibre recomanat per l'Elena Roche al seu blog vaig decidir que el volia. I la veritat és que no m'ha decebut gens. Gràcies Elena! Ja tenia altres llibres de tipografies però aquest em sembla molt més accessible. Vaja! Que estic encantada amb la meva compra.

Els altres dos també tenen molt a veure amb el meu diari creatiu. Un sobre doodling:


i un petitet (és més aviat una revista) sobre zentangles:


Aquest últim m'ha deixat amb ganes de més i ja m'he demanat un llibre-llibre sobre el tema. Ja us explicaré qué tal quan arribi.

Per cert, algú té una traducció per doodling o zentangle? Jo, al meu Pinterest, els englobo com "gargots" però no em sembla del tot exacte.

Per últim, us ensenyaré també els dos últims llibres que he comprat aquí, en castellà, i que es poden trobar fàcilment.


Aquest és una guia molt general però sempre es poden treure idees o aprendre algun truquet que no coneixies. 

I el segon és aquest:


A mi m'agrada molt aquest perque dona una idea general de dos temes en els que jo estic bastant peix, l'art journaling i el mixed media.

Bé, fins aquí, aquesta entrada scrapera de llibres. No sé si a vosaltres us passa però a mi m'agrada veure les coses plasmades en paper. Fa poc temps la Sílvia comentava això mateix. Està molt bé mirar blogs, vídeos... Però on hi hagi un bon llibre... 
 

7 comentaris:

  1. Moltes gràcies pel teu suggeriment! A mi també m'encanten els llibres!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res Esther. A mi m'encanta mirar-los i remirar-los al cap d'un temps i descobrir alguna cosa que la primera vegada se m'havia passat per alt. Petons

      Elimina
  2. Qué xulos!!!
    Jo també em vaig comprar el primer, fa temps que segueixo la Lori Vliegen i ella apareix en el llibre.
    Quan entres a Amazon i comences a veure tots els llibres que hi han sobre el tema...et tornes boja i ho compraries tot, oi? Jajaja...
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, realment t'ho dompraries tot. Jo de moment, com a consol, vaig engreixant la llista de desitjos. Jajaja. Petons i bon diumenge!

      Elimina
  3. Tenen tots molt bona pinta!. Jo tinc un semblant al penúltim.
    Petonets i bon diumenge!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que em sento satisfeta de les meves últimes compres. Petons

      Elimina
  4. Jo tinc a la llistat del "me lo pido" el primer, a veure si em centro i cau !!! El de la Janna la veritat que m'ha agradat mooolt.
    I sí reconec que jo no nevego gaire, sí que hi ha de tot però em costa moltíssim posar-me i com no ho gaudeixo doncs no m'hi poso !!! Però a visitar blogs sí eeehhh. Bueno i tot aquest rotllo per dir-te que jo també sóc de llibres !!!

    Petonets

    ResponElimina