diumenge, 6 de juliol del 2014

DIARI CREATIU 14

No, no m'he fugat a Honolulú. Simplement les meves circumstàncies familiars han fet que en aquests últims temps la meva vida hagi sigut més vertiginosa del que era habitual. I és que quan deixes de tenir nens petits comences a tenir pares grans. Però, ara, després d'un mes, us puc tornar a ensenyar algunes pàgines del diari creatiu (que ja porta como dos mesos de retràs) que he pogut fer en alguna estoneta. Així podeu veure que no abandono, malgrat les adversitats...

I encara estem pel mes d'abril...

Dia 21
Una confessió.



Dia 22
Pàgina plena de color segons l'estat d'ànim



Dia 23
Aquí no sé quin tema donàven però per mi el tema era clar: Sant Jordi.



Dia 24
Tres cançons.



Dia 25
L'equilibri.



Dia 26
El meu carrer



Dia 27
De quina manera pots sentir-te feliç?



Dia 28
Mirant els núvols



Dia 29 
Quin personatge series?



Dia 30
Talents naturals


I aquí s'acabava el mes d'abril i començava el de maig, dedicat sobretot a les mares. Però tanta mare em cansa i no sempre he seguit el tema.

Dia 1
"Mare és un verb, no un sustantiu" (Proverbi)



Dia 2
Seguint amb el tema.


I fins aquí l'entrada d'avui. Espero no trigar tant a fer la propera però, donades les circumstàncies, no puc prometre res. Es farà el que es pugui.

Una última cosa: a les que esteu acostumades a veure els meus comentaris als vostres blogs us he de dir que continuo seguint-los però de manera molt ràpida que no em deixa temps per deixar comentaris. Espero que aviat això també torni a la normalitat.

4 comentaris:

  1. Molt xulo el teu diari creatiu! Un petó wapa

    ResponElimina
  2. Ja no tens ni una página en Blanc! Estas sumergida en el art journal total!.... M'agrada molt! Marta

    ResponElimina
  3. Ostres... ja patia per tu... no sabia si escriure't... espero que mica en mica tot es vagi posant al seu lloc, però ja m'imagino que no són temps senzills (jo estic vivint aquests també...). Dir-te que se t'enyora i que pensem en tu i que volem més diari creatiu o el que sigui! segur que t'ajuda a aliberar una mica la ment i per uns moments evadir-te de la realitat. Un petonàs ple de força

    ResponElimina
  4. Encara que no hem vist els teus treballs, veig que has estat molt productiva!
    Una abraçada

    ResponElimina