dijous, 7 d’agost del 2014

DIARI CREATIU 18

I les últimes entrades del mes de maig.

Dia 27
Necessito veure verd



Dia 28
La música em tranporta
 


Dia 29
Deixem que el vent ens gronxi


Dia 30
Llegir és somniar


Dia 31
Aviat estiu



I amb aquesta pàgina he acabat el segon quadern de diari creatiu.



Quan ho miro ara veig com ha evolucionat i em sento satisfeta d'aquesta evolució. Hi ha pàgines que m'agraden més i altres que menys però he après molt fent-les i he experimentat amb nous productes, noves tècniques...



Fan goig, oi?

1 comentari:

  1. Aish... que aquests dies he estat una mica desconnectada i m'havia perdut unes quantes entrades!!! Sí que és cert que has anat evolucionant, m'encanten els fons que estàs aconseguint crear i suposo que el millor és sempre deixar-se anar i experimentar... per cert... que em va encantar trobar-nos per casualitat a Barna l'altre dia (ostres! serà que Barcelona no és gran, jajajaja). Un petonàs i gaudeix d'aquests dies merescuts de vacances

    ResponElimina