diumenge, 31 d’agost del 2014

DIARI CREATIU 21

No us queixareu, eh? Tres entrades del diari creatiu en una setmana... Uf, a veure si puc continuar amb aquest ritme i em poso al dia... Sí, ja ho sé. "De ilusión también se vive" que diuen...

En fi, us deixo les últimes pàgines del mes de juny.

Dia 21
Arribada de l'estiu



Dia 22
"Cuenta tus arcoiris, no tus tormentas"



Dia 23
Revetlla de Sant Joan



Dia 24
Plaers d'estiu



Dia 25
"El poder de la marea está en cada ola"



Dia 26
"Uf...Quina calor!"



Dia 27
Les nits d'estiu




Dia 28
"Que l'estiu ens regali hores d'oci, ombres fresques i frondoses..." (Isabel Barriel)



Dia 29
Barreja de sensacions



Dia 30
Ciutat


I així he arribat a la meitat de l'any, moment de fer una mica de balanç. M'he adonat de vàries coses:

1. El que costa seguir un projecte diari. Ja heu pogut veure que seguir-lo dia a dia per mi és impossible. A més he tingut la mala sort de no tenir les millors condicions externes per seguir-lo. Tot i això he intentat continuar a tota costa.

2. No tornaré a utilitzar una llibreta ja enquadernada i no destinada a aquest fi perque tinc moltes limitacions com no poder posar massa volum en les pàgines.

3. No seguir temes predeterminats. Al principi ho feia però hi ha molts temes que eren excessivament repetitius i a més no m'interessaven en absolut. Pel contrari, hi havia coses que m'inspiraven molt més. De totes maneres, gràcies als temes que vaig treballar al principi, he anat desenvolupant d'altres i m'he llençat a fer-ho.

Dit tot això les meves conclusions són:

1. Que acabaré aquest any, encara que sigui a l'estiu de l'any que ve. Sóc poc constant però molt tossuda.

2. Que l'any que ve el faré més esporàdicament però en millors condicions de material.

3. Que m'ha servit de molt el que he fet fins ara, tant en l'aspecte d'aprendre noves tècniques i utilitzar nous materials com en la teràpia personal per oblidar-me de tot mentre ho feia.

4. Que m'han fet molta il.lusió els comentaris que m'heu anant deixant durant tot aquest temps.


I si heu aguantat tot aquest rotllo i us interessa aquest tema, aquí us deixo uns quants links de llocs on hi ha una sèrie de vídeos molt interessants i dels quals
he après molt i he tret molta inspiració.




Aquest últim el vaig descobrir per recomanació de la Charo i l'hi estic molt agraïda.

Si coneixeu més blogs en que pengin vídeos tan ben explicats com aquests, si us plau digueu-m'ho.

I res més per avui. Ja m'enrotllat prou.


11 comentaris:

  1. Anims que ho fas molt be. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Oh! Moltes gràcies Charo. Ja he comprat el curs mix media que em deies. Precisament dissabte a Sant Feliu de Guíxols vaig estar parlant amb aquesta noia i li vaig comprar unes pintures que no he fet servir mai. Amb això i els altres links tinc entreteniment per dies. Uf, i encara no he acabat de mirar-me tots els de la Vicki. Se m'acumula la feina. Molts petons

    ResponElimina
  3. Jo no em puc ni imaginar seguir un projecte diari, sóc totalment inconstant!!! i tens raó en les teves reflexions, però hi ha un abisme entre la Rosa del principi del diari i l'actual. M'encanten molts dels fons que has aconseguit i si això t'ha fet créixer i experimentar i sobretot gaudir, visca la tossuderia que et fa ser constant!!! :). Un petonàs i a continuar experimentant...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse i gràcies pels ànims. Però encara tinc pendent la pasta de modelar, En això m'has guanyat. Jajaja. Petonets

      Elimina
  4. Ostres Rosa, m'ha encantat!!! Tan quedat molt i molt bonics !! ânims i felicitats per la constància!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina alegria trobar-te per aquí. Moltes gràcies Marta. Petons

      Elimina
  5. Síii de veritat que la teva constància és de lloar !!! I m'agrada molt com vas evolucionant a cada pàgina i les frases que tries.

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Raquel. La veritat és que m'ho estic passant molt bé. Un petonet

      Elimina
  6. Ostres Rosa, quin fart de treballar!!! És una passada…no m’extranya gens que no puguis seguir el ritme…! Jeejeje…
    M’agraden molt aquestes últimes págines, si n’hagués d’escollir una, em quedaría amb la del vaixellet “plaers d’estiu”…
    Es nota molt la evolució del teu art journal, cada vegada són millors els teus treballs…. Enhorabona!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Glòria. M'ha fet molta il.lusió el teu comentari i que miris els meus treballs perque ets una de les meves mestres. Petonets

      Elimina