dimecres, 6 d’agost del 2014

LLIBRETA DE CITES

Després de tant diari creatiu he començat a fer coses que tenia pendents. Una d'elles era scrapejar la meva llibreta de cites (no, no amoroses, sino literàries, jaja). És la llibreta on vaig apuntant cites que trobo en qualsevol lloc i que m'agraden per poder-les tenir recopilades i saber on buscar-les quan les necessito. A més tinc una altra en la que escric les que trec dels llibres que vaig llegint.
Bé, ja no m'enrotllo més i us ensenyo la llibreta.

La portada:


Un detall:


La contraportada: 


 Per dins:


I una butxaca per guardar les cites que apunto en qualsevol paper abans de passar-les a la llibreta. 








3 comentaris:

  1. Molt xula la llibreta, Rosa!. Jo també tinc una llibreta on apuntar cites i també apunto pàrrafs de llibres que he llegit i m'han agradat molt!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
  2. Molt xula...la butxaca per guardar les pendents es genial :)

    ResponElimina
  3. Molt bona idea!!! Un dia podriem compartir cites.

    ResponElimina