dimarts, 30 de setembre del 2014

TARGETA D'ANIVERSARI

Avui és l'aniversari d'en Guillem, el meu fill, i (com no?) li havia de fer una targeta de felicitació. Com sempre la vaig fer ahir a última hora. El problema era trobar uns papers sense flors ni cap motiu que fos mínimament femení. Vaig recòrrer a una vella col.lecció de tardor de lily bee design i els colors de tardor van condicionar la resta. La base, com acostumo a fer sovint, en craft. Aquí la teniu:


Alguns detalls dels embossing:



Les fotos són bastant dolentes. He de dir en la meva defensa que a Barcelona avui fa un dia totalment ennuvolat. Fins i tot ha plogut una mica i tot.

I ara, a preparar el pastís!

8 comentaris:

  1. Moltes felicitats per al teu fill!. La targeta és senzilla però molt bonica.
    I ja ha plogut aquí a Tarragona el que no ha plogut a Barcelona, eh??jajajaja. I fins i tot trons!
    Petonets!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Charo! Després va ploure molt més i també va tronar. Ens vau enviar la tempesta cap aquí. Petons

      Elimina
  2. Moltes felicitaaaats Guillem!!! I felicitats a la mami, que també és el seu dia!
    El meu fill també es diu Guillem…
    La targeta és molt bonica i el pastís, que de ben segur estarà a l’alçada, em moro de ganes de provar-lo…!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tenim un altre punt en comú. Jajaja. Doncs sí, el pastís era un tiramisú perque és el que més li agrada al Guillem i va tenir molt éxit.
      Gràcies Glòria. Petons

      Elimina
  3. Molt maca!!! sencilla però amb aquest toc masculí que sovint ens resulta tan difícil d'aconseguir. M'encanta el segell de moltes felicitats!! de quina casa és?? Petonets i moltes felicitats pel Guillem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! El segell és d'aquells que van enganxats a un bloc de metacrilat i crec recordar que és de L'atelier scrap i que el vaig comprar a la fira de Sitges. Un petonet

      Elimina
    2. Rectifico. El segell és de Stampam

      Elimina
    3. Moltes gràcies... ja investigaré aquests segells perquè m'ha encantat!!! Petonets

      Elimina