dimarts, 23 de desembre del 2014

CRÒNICA DE LA PRIMERA PART DEL POP UP GRACIA

Doncs sí, aquest cap de setmana passat, vam fer la primera part del Pop Up Gràcia. I he de dir que l'experiència ha sigut molt bona. No tan sols pel que hem venut (no ens farem mil.lionàries però no va anar gens malament), sino per tot el que envoltava a la fira: les companyes, els amics que ens venien a veure, els que no ens venien a veure però passaven per allà i es sorprenien de la nostra presència, les relacions amb els compradors... Jo, personalment, vaig tenir l'alegria de que una lectora desconeguda d'aquest blog em reconeguès pels meus treballs. Tot plegat va ser cansat però molt positiu. No m'enrotllo més i us ensenyo fotos.








 El divendres va haver la inauguració amb música en viu


I els músics van actuar just davant del nostre espai.
I així va quedar tot un cop recollida la mercaderia diumenge a la nit.
Mentre recolliem l'Aina, la filla de la Marta ens va portar unes galetes per fer menys feixuga la feina.


Bé, fins aquí la primera part de la crónica. Només queda donar les gràcies a tots els amics i les amigues que ens vau venir a veure i que ens vau animar amb els vostres elogis i dir-vos que el 3 i 4 de gener tornarem a ser allà i que ens encantaria que més amics i amigues ens vinguèssin a veure.
Si voleu veure més fotos les podeu trobar aquí.

11 comentaris:

  1. Què xula la paradeta!!! quin goig!! segur que va ser una experiència meravellosa malgrat la feinada!!! Llàstima que no hi hagi pogut anar... A veure si hi ha sort l'any vinent! Un petonàs i molt bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, sí, va ser una molt bona experiència i espero que la segona part els dies 3 i 4 de gener també ho sigui. M'haguès encantat veure`t per allà i fer-te una abraçada, però te l'envio virtual. Petonets i molt bon nadal

      Elimina
  2. Me n'alegro que tot hagi anat bé i hagi sigut una bona experiència!!!
    Petonets!!!...ahhh, i la paradeta us va quedar maquísima!

    Charo

    ResponElimina
  3. Què bé Rosa! A veure si puc passar el 3 o el 4…jo també vaig molt enfeinada, però m’encantaria poder-te saludar! Enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si és veritat i et puc conèixer "en vivo y en directo". M'encantaria. Jo dissabte 3 al matí no podré ser-hi però la resta sí. Petonets i bona setmana

      Elimina
  4. Respostes
    1. Oh! Quina il.lusió trobar-te per aquí de nou! Petonets

      Elimina
    2. Oh! Quina il.lusió trobar-te per aqui de nou! Moltes gràcies Marta. Petonets

      Elimina