diumenge, 11 de gener del 2015

CRÒNICA DE LA SEGONA PART DEL POP UP GRÀCIA

Ja ha passat una setmana des del segon cap de setmana del Pop Up Gràcia però se m'ha passat volant. Espero que a partir de demà torni a la normalitat i em pugui tornar a dedicar a les meves coses alguna estoneta.
Com us vaig prometre, avui vull fer balanç del segon cap de setmana del Pop Up Gràcia que va tenir lloc els dies 3 i 4. El balanç és totalment positiu. Va ser una gran experiència en la que vam conèixer a un munt de gent meravellosa amb la que vam compartir moltes hores de fira. Especialment recordem a l'Aina de Rojosillón i a la Núria de Littlebirds, les nostres veïnes. 
A títol personal vull donar les gràcies a tots els amics que han passat per allà a veure'ns i que ens recolzat en aquesta aventura i en especial a la Glòria i a la Isabel que van aprofitar l'ocasió per fer que ens poguèssim conèixer personalment, la qual cosa va ser un gran regal per mi. I una altra presència que em va omplir d'alegria va ser la de la meva germana que no està passant pel seu millor moment de salut.
Quan ja recolliem ens vam fer una última foto de grup de record. Alguns ja havien marxat i no hi som tots però sí en el nostres records.


I, per últim, només queda donar les gràcies a Catherine per la seva organització i per cuidar-nos a tots.


6 comentaris:

  1. Una bona crònica i el millor de tot: que tens un gran record d'aquesta experiència!
    Sobre la nostra experiència d'ahir, dir-te que va ser un gran plaer per mi coneixe't i que la nostra aliança a favor de la cinta doble cara ha de tenir premi (faig un crit als productors d'aquestes cintes perque ens facin un regalet a totes dues!!jajajajaja).
    Petonets i moltes gràcies per contribuir a fer-me passar un GRAN dissabte!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. Lo de dissabte s'haurà de repetir i m'apunto a lo del regalet de la cinta de doble cara! Jajaja. Molts petons

      Elimina
  2. M' alegra moltissim que el balanç sigui positiu!!! felicitats per aquesta valenta aventura!!

    ResponElimina
  3. El plaer va ser per nosaltres Rosa…em va encantar poder-te coneixer i fer-te una abraçada.
    M’alegra que ho haguéu passat TANT bé!!!
    Una abraçada (aquesta vegada virtual)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo et torno a dir que ho hem de repetir amb més calma. Petonets (també virtuals)

      Elimina