dimarts, 13 de gener del 2015

TARGETA DE NADAL

Aprofitant que dissabte vaig anar a casa de la Montse vaig fer una foto a la targeta que vaig fer per ella aquest Nadal. Amb tot el tràfec de compres, assumptes familiars, la fira... la vaig enviar amb força retràs i amb les presses per enviar-la no li vaig fer cap foto. Pensava demanar-li a la Montse que li fes una foto però finalment vaig poder fer-la jo mateixa.

La targeta és molt senzilla, jugant un cop més amb el craft, el vermell i el blanc i negre, encara que aquesta vegada he afegit el daurat i unes pòlvores d'embossing amb purpurina.



Bé, encara que fora de temps, us volia ensenyar l'única targeta de Nadal que vaig fer aquest any.

6 comentaris:

  1. Molt xula, va quedar molt bonica.
    M'encanta el segell del Bon Nadal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és d'una noia que em sembla que és de Vic (Stampam) que fa uns segells i unes plantilles molt xules. Gràcies Gemma. Petons

      Elimina
  2. Ostres!! quin honor tenir la única postaleta de nadal que has fet!!! A mi em va encantar!! ja saps que el craft em torna boja (crec que tu ets la culpable, jeje), els segells són moníssims i el punt d'embossing amb purpurina és genial! Moltíssimes gràcies!! ja saps que tot i que ha passat el nadal encara llueix a casa :). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, aquest any ha sigut l'única. M'alegro que t'agradès i ja saps que jo sempre sóc fidel al craft. Petonets

      Elimina
  3. A mi em va encantar veure-la en "vivo y en directo"!!!jajaja.
    És una tarjeta molt maca, Rosa!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Charo. I a mi em va encantar veure la teva. Jajaja. Molts petons

      Elimina