diumenge, 12 d’abril del 2015

LLIBRES PER SANT JORDI - 2

Avui continuaré amb llibres de scrap més específics:

- "365 days of scrapbooking ideas" - Better Homes and Gardens




- "Scrapbook page maps - Becky Fleck



- "Clean & simple scrapbooking" - Cathy Zielske



- "Misión scrapbooking" - Judy Alonso - Ed. Aguilar


- "Scrapbooking pas a pas" - Marianela Olivares - Ed. Cossetània



- "Manual práctico para decorar con scrapbooking" - Jaclyn Venter - Ed. Drac


- "100 originales y divertidas tarjetas de felicitación" - Kimber McGray - Ed. Drac


Els llibres d'avui són més d'aplicació a diferents tipus de projectes, layouts, targetes, objectes decoratius...

4 comentaris:

  1. També els tens aquestos?...mare de Déu quina biblioteca escrapera!!jajaja
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, els llibres són una de les meves debilitats. Aissh! Entre els llibres i el scrap em faran fora de casa. Petons

      Elimina
  2. Jo al principi de fer scrap em vaig comprar algun llibre, em sembla però que no me'ls he mirat mai, jajajaja, potser que ara que m'ho recordes els hi tregui la pols :). Internet és una font tan immensa que malauradament de vegades desbanca als llibres. Jo necessitaria el del clean and simple, a veure si així aconseguís fer targetes en deu minuts i que em quedés convençuda amb el resultat! :). Petonets i gràcies per la selecció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo d'internet està molt bé però a mi em continuen encantant els llibres i mirar-los al llit o al sofà i trobar les coses a la primera. I deixa't de clean and simple, a mi m'encanten les teves targetes tal i com les fas. Petonets

      Elimina