divendres, 15 de maig del 2015

TARGETA PER LA JÚLIA

Avui, la meva filla, la Júlia, fa 14 anys. Uff, com passa el temps! Em sembla que era ahir quan la tenia a coll. Era una bebita tan tranquil.la i dolça! I ara ja és tota una doneta amb idees pròpies. 

En fi, tota aquesta introducció era per ensenyar-vos una targeta que l'he fet per felicitar-la.




Encara que no es vegi a la foto, la cartolina groga està enganxada amb foam amb la taronja de sota. I a sobre una targeta troquelada amb cors i  a sota diferents papers en els mateixos tons.




I a sota un "Felicitats" estampat i amb embossing i dos petits cors de fusta tenyits amb tinta taronja per continuar jugant amb els mateixos colors.




Em sembla que li ha agradat.

4 comentaris:

  1. Per molts anys Júlia!!!
    preciosa tarjeta Rosa, un petò a les dues!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Sílvia en nom meu i en el de la Júlia. Petons

      Elimina
  2. Aish que m'he despistat una mica del blog!!! Però ni que sigui tard: moltes felicitats a les dues!! La targeta és molt maca!! m'agrada molt la idea dels cors perforats jugant amb els fons de diferents colors. Segur que li ha agradat!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse. Els cors perforats estan fets amb un troquel de la Big Shot que em sembla que és per targetes de Project Life,que jo no faig però el troquel m'encanta. Petons

      Elimina