dilluns, 7 de setembre del 2015

DOS MARCS PER COMENÇAR LA NOVA TEMPORADA

Uf! Quant de temps sense passar per aquí, oi? La veritat és que ha sigut un estiu molt pesat. A mi m'afecta molt la calor però aquest estiu m'ha deixat fora de combat, sense ganes de fer res, sense forces... L'únic que feia quan no estava treballant era seure amb l'aire acondicionat davant de l'ordinador i navegar per blogs i més blogs. Agafava idees però no tenia forces per posar-les en pràctica. I també he comprat moltes coses noves que veia a la xarxa però el cert és que la gran majoria tal com arribaven les deixava a sobre de la taula i no les tocava. Ara que sembla que comença a refrescar una mica, intento posar-me en marxa un altre cop. De moment, he endreçat gaire bé tot el que havia comprat. Em falta encara fer una excursió a Ikea a comprar algunes caixes per acabar de posar ordre, però es comença a veure la taula a sota de la muntanya de coses que havia acumulades.

Bé, i després d'aquesta entrada tan llarga passo a ensenyar-vos els primers treballs de la temporada. Són dos marcs que vaig fer ahir a la tarda en un "arrebato" de creativitat. 

El primer està inspirat en un treball que vaig veure a la revista Craft Stamper i en el que vaig fer servir el segell que regalaven amb l' exemplar del mes de setembre.



Originariament era un marc pintat amb una pintura imitació de fusta. Li vaig passar paper de vidre, li vaig donar un parell de capes de gesso i després el vaig pintar amb pintura acrílica. La gespa està feta amb paper d'aquarel.la tenyit amb tinta distress i aigua i tallat amb un troquel de My Favourite Things. Les flors, com ja he dit, estan fetes amb el segell que regalava la revista i pintades amb retoladors.



  


El segon se'm va ocòrrer a continuació, encara que el tema sigui molt diferent.


El fons de les ones està inspirat en un que va fer la Vicky Papaioannou en una targeta, però adaptant-lo al que jo tinc. Totes estan fetes amb paper d'aquarel.la tenyits amb diferents tons de distress i tallats els dos inferiors amb uns troquels de Paper Smoches i el superior amb una troqueladora de Fiskars.

El vaixell està fet amb un segell de Paper Smoches i pintat amb retoladors. Els núvols estan fets també amb paper d'aquarel.la i tinta distress i tallats amb una troqueladora de Fiskars. Els peixets estan troquelats amb una troqueladora petitona que em vaig comprar a Berlin aquest estiu i de la que no sé la marca. Les bombolletes estan pintades amb retolador de gel blanc.




Encara vaig preparar un altre marc però encara no he decidit el tema que faré. Quan el tingui acabat ja us l'ensenyaré

Respecte al meu viatge a Berlin (avui fa justament un mes que vaig tornar) dir-vos que va ser molt interessant i que ens va agradar molt la ciutat. Un dia d'aquests escriuré un post dedicat a això i us parlaré d'algunes botigues interessants que vam trobar.

No us queixareu, per començar, heu tingut una entrada una mica llarga i una mica pesada però prometo no enrotllar-me tant a les properes.

6 comentaris:

  1. Eiii!! quina il·lusió retrobar-te!! t'he enyorat, eh??? I has tornat amb molta energia (tot i que diguis que l'estiu te l'ha consumit!). M'encanten aquests marcs!!! són preciosos!! molt alegres i refrescants!! El segell de les floretes és molt maco!! i el del mar... aish... m'hi he enamorat!!! Molts petonets i espero moltes més entrades i la promesa de Berlín, eh? :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! Jo també us he trobat a faltar, tot i que he anat seguint els blogs, encara que no en les millors condicions perque ho veia al mòbil i no deixava comentaris. Aprofito l'ocasió ara per dir-te que em vaig quedar al.lucinada amb els teus diorames. I, per suposat, que us explicaré moltes cosetes de Berlin, "Lo prometido es deuda", que diuen els castellans, Un petó ben gros

      Elimina
  2. Bendinguda de nou al teu blog!!!!!!. Els marcs són preciosos!!!!. Estava jo encantada amb el primer, però el segon m'ha enamorat del tot!!!jajajajaja
    Ja escriuràs cosetes de Berlin que li tinc ganes a aquesta ciutat!!!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Charo. Et dic el mateix que a la Montse, No trigaré molt a fer l'entrada de Berlin. Jo feia temps que la tenia pendent i la veritat és que ha valgut la pena. Ja us explicaré, ja! Petonets

      Elimina
  3. M'alegra la teva tornada Rosa! A mi m'ha passat el mateix aquest estiu, tot el temps lliure volia passar-lo devant de l'aire acondicionat...!
    M'agrada molt aquesta tornada....m'encanten aquests dos marcs, són molt bonics i originals!
    Ja tinc ganes de que ens expliquis coses d'aquest viatge a Berlin...
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Glòria! A mi també m'agrada tornar a trobar-vos a totes per aquí. I lo de Berlin, aviat, aviat! Petons

      Elimina