dimecres, 30 de setembre del 2015

TARGETA D'ANIVERSARI PEL GUILLEM

Avui és l'aniversari d'en Guillem i como no podia ser d'una altra manera l'he fet una targeta per felicitar-lo:



És molt senzilla però la meva imaginació no donava per més. Un paper vegetal decorat amb nombres (els puntets que es veuen en alguns nombres és la pega que he fet servir, encara no he trobat una bona forma d'enganxar-lo i mira que m'agraden...) i a sobre unes banderoles en cartolines de diferents colors on he estampat i he fet embossing del Moltes felicitats.

A conjunt un sobre amb una plantilla amb el nom del meu fill:


El sobre és vermell i les vores estan distressades amb tinta negra. 

Els colors no es veuen bé perque fa un dia de gossos i he tingut que anar buscant un racó de la casa on no sortissin ombres però ho volia publicar avui de totes totes (manies  que té una!)

7 comentaris:

  1. Felicitats al Guillem!!!! :) La targeta és senzilla però molt maca. El paper vegetal m'encanta!!! però tens raó, mai saps com enganxar-lo, jo ho faig amb enganxament de barra. M'encanta el moltes felicitats, de quina casa és el segell? Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! El segell que dius és de la primera col.lecció de segells en català que vaig tenir. És una col.lecció de paraules: records, somnis... Els vaig comprar a Vimongraf fa anys i són de producció de la casa però em sembla que ara han deixat de tenir coses de scrap. I és una pena perque tenien coses que estaven molt bé com uns papers bàsics que també feien ells. Petonets

      Elimina
    2. Aish... quina llàstima!!! però moltes gràcies per la informació!! Petonets

      Elimina
  2. Felicitats amb un dia de retard!!!jajajaja. La targeta és molt xula!. Jo una vegada que vaig utilitzar paper vegetal, ho vaig enganxar amb un mini brads...com si fos un cartell, saps?
    Petonets!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs això dels brads és una bona idea. Jo altres vegades ho he enganxat amb diferents pegues però encara no he trobat la ideal. Moltes gràcies per la felicitació i petonets

      Elimina
  3. Encara que amb molt retard, per molts anys Guillem!!!
    La targeta no m'ho sembla gens de senzilla, està pensada i plena de detalls, la trobo molt maca!!!
    Jo si faig servir transparències, acetat, vegetal, paper de seda... i com vosaltres... encara no he trobat la cola definitiva...
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a mi també m'agrada utilitzar el paper vegetal i l'acetat però té aquest problema. Moltes gràcies per la felicitació. Tampoc és tan retard. eh? Petonets

      Elimina