dijous, 24 de desembre del 2015

INTERCANVI DE TARGETES DE NADAL

Com ja fa uns anys, la Montse ha organitzat un intercanvi de targetes i jo, un any més, he volgut participar, entre d'altres motius, per una raó egoïsta, m'encanten les seves targetes! i per mi és un luxe rebre una de les seves petites obres d'art.

Primer us ensenyo la targeta que jo vaig preparar per ella:


El primer que tenia clar era que volia utilitzar aquests segells dels follets que tant li havien agradat a la Montse quan els vaig utilitzar aquí

Primer vaig estampar l'arbre i el vaig pintar amb colors aquarel.lables. En un altre paper vaig estampar els regals, també els vaig pintar i els vaig enganxar amb foam als costats de l'arbre. I vaig rematar l'arbre amb una estrella troquelada en cartolina daurada i també sobreposada amb foam.


Al costat vaig estampar el follet que obre el regal, també pintat amb els meus colors.


(Nota: el que es vegi una boteta de cada color és un efecte de la llum al fer la foto. Us prometo que les dues estan pintades amb el mateix color i perfectament conjuntades, jajaja.) 

I al mig, sabent també el que li agraden a la Montse les fustetes, aquest cartellet de Happy Christmas que només veure'l vaig pensar en ella, posat com si fos un quadre penjat amb twin i amb un enamel que fa la funció de xinxeta.



A dins vaig estampar un altre follet, aquesta vegada oferint-li un regal a la Montse i el text amb el que li felicitava les festes.



I per arrodonir la targeta, al més pur estil Bocins, vaig decorar la part del darrera amb una washi tape i unes estrelletes daurades.


Per acabar vaig voler fer una mica d'embossing a les vores amb una pols vermella amb purpurina però no va quedar totalment uniforme.

I fins aquí la meva targeta.


Però he deixat el millor pel final. Ara us ensenyaré la targeta que vaig rebre de la Montse la setmana passada. Us he de dir que quan vaig obrir el sobre, em vaig quedar "embobada" mirant tots els detallets. I és que és una autèntica meravella. Si no, jutjeu per vosaltres mateixes:




Suposo que em tindreu molta envenja, no?. Us puc dir que ja llueix al meu arbre de Nadal i que estic molt orgullosa de comptar amb amigues tan artistes com la Montse. Gràcies Montse i un petó ben gros.

4 comentaris:

  1. Aish... quina entrada més bonica!!! moltes gràcies a tu per participar any rere any, el millor del bloc és la quantitat de persones que he anat descobrint pel camí i que continuen a la meva vida amb les seves paraules que sempre et fan sentir especial. I tu ets una d'elles :). M'alegro que t'hagi agradat la targeta (és totalment diferent al que faig habitualment!!). A mi em va encantar la tevaaaaaaa, és tan macaaaaaaaaa i també estan tan ben cuidats tots els detallets!!!i el cartell de fusta, aish... Un petonàs i moltes gràcies per participar un any més i... bones festessssssssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també penso que és una sort haver-te conegut a través del blog. I el cartellet de fusta, quan el vaig veure, a la meva ment posava "per la Montse". Jajaja! M'alegro que t'agradés la meva targeta. Petonets i a seguir gaudint de les festes!

      Elimina
  2. Quina xulada de targeta, Rosa!!!El follet és una cucada i aquesta petita fusteta és molt xula!!. I veig que totes hem decorat la part del darrera!!jajajajajaja.
    I la "targeta-tag" que has rebut de Montse, m'encanta!!! (i jo que no era de daurats...com ens tenim que veure!!jajaja)
    Petonets i molt bones festes!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc sóc de daurats ni de purpurines però per Nadal tot està permés. Trobo que fan festa. I sí, lo de decorar la part del darrera és l'emprenta de la Señu Montse. Petonets i que gaudeixis de les festes!

      Elimina