dilluns, 29 de febrer del 2016

AGENDA CREATIVA 24

Aquí estem de nou amb una nova entrega de l'agenda de la setmana passada:


I en detall:


Els dilluns en general són molt creatius. Aquí simplement una enganxina de Simple Stories.



Uns segells de Paper Smoches pintats amb retoladors aquarel.lables.



Fons fet amb neocolors i la paraula art feta amb un troquel de Kesi-art que volia des de feia molt de temps i que vaig comprar aprofitant les últimes rebaixes.



Fons fet amb tintes distress i una plantilla de Carabelle. El tag que hi ha sobre és una enganxina de Seven Gypsies que tinc des de fa ni se sap el temps.



Dues franges de washi-tape i un segell d'Artemio (sí, Charo, va  ser veure'l al teu blog i necessitar-lo urgentment i per casualitat el vaig veure a la botiga Kimidori).



El fons és un paper d'origami de Tiger. L'arc de Sant Martí l'he fet amb retoladors aquarel.lables.

I fins aquí l'agenda de la setmana. Tinc pendent ensenyar-vos la tapa i contratapa en les que he estat treballant aquest cap de setmana però com encara no sé si la deixaré tal qual està o afegiré alguna cosa més, ja us l'ensenyaré quan la consideri acabada. Que tingueu una bona setmana!

4 comentaris:

  1. Ja saps que no sóc de washi...però aquest del "hola/hello" és molt xulo!!!. I ja he pensat que era el mateix segell!!jajajajaja.
    M'agraden molt els fons d'aquesta setmana!!!
    Petonets i bona setmana!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo sí que soc de washis. M'encanten i en compro i en compro... i després no sé com col.locar-les. D'aquesta em vaig enamorar només veure-la a la pàgina de Kimidori. I almenys un cop l'he col.locat! Petonets

      Elimina
  2. Estic d'acord amb la Charo, m'agraden molt els fons, especialment el fet amb neocolors! i el washi és per enamorar-se!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi cada vegada m'agraden més els neocolors. Donen molt de joc i per decorar pàgines de l'agenda són perfectes perque el paper és fi i no traspassa. I de la washi, ja l'he dit a la Charo, que em vaig enamorar només veure-la. Petonets

      Elimina