dimecres, 10 de febrer del 2016

TARGETA DE CORS - 3

I continuem amb les targetes de cors. Avui toca la tercera feta dissabte passat. Aquesta és la més "clean & simple".



És molt senzilla però a mi, que no m'agraden les coses recarregades, potser és la que m'agrada més.

Simplement he posat un troquel de "taca" de Tim Holtz de Sizzix i a sobre un cor resta de l'interior d'un altre cor que ja no sé de quin troquel era perque tenia la taula plena de cors per tot arreu. Jajaja!


El cor, encara que com és habitual no s'aprecia, té un toc de purpurina fet amb un retolador Wink.

I a sota un simple "t'estimo" estampat amb un segell de Lora Bailora.



I ara, que ja tenim tres candidates... s'obre la porra! Quina us agrada més?

4 comentaris:

  1. Aishhhhhhhh, a mi també m'agrada molt!! no sé si la que més però és genial!! i m'acabes de crear una necessitat imperiosa d'aquest troquel de la taca, m'encanta!!!! Clean and simple i preciosa! amb aquests vermells-negres-blancs que queden espectaculars. Ja saps com envejo les targetes senzilles (jo no hi ha manera que n'aconsegueixi cap). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, aquest troquel és una passada i ve amb tres més que no li van al darrera. Mira-te'ls. Són aquests: http://www.sizzix.com/660222/sizzix-thinlits-die-set-4pk-scribbles-splat. Jo me'ls vaig comprar, sobretot pel cor (que casualment no he fet servir aquesta setmana però encara no ho descarto) però després m'he anat enamorant de tots. I si les teves targetes no són tan clean & simple, que més dona? Són fantàstiques igual! Petonets

      Elimina
  2. Ai, el troquel de la taca que m'ha creat una imperiosa necessitat!!jajajajajajajaja. I ostres, he escrit això i miro dalt i resulta que la Montse ha posat les mateixes paraules!jajajajajajaja
    Xulísima la targeta!!!

    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs et dic el mateix que a la Montse. Mira't l'enllaç perque els altres tres també són una passada. Petonets

      Elimina