dijous, 11 de febrer del 2016

TARGETA DE CORS - 4

Ahir no us ho vaig dir però he continuat fent targetes de cors durant la setmana i avui us ensenyo una altra:


He continuat jugant amb els mateixos colors: blanc, vermell i negre.

En aquesta he fet servir un segell de Paper Artsy que encara no havia estrenat però que m0agrada molt i l'he pintat amb distress i aigua per donar un aspecte d'aquarel.la.



El "love" és un troquel de Lawn Fawn.


Per acabar vaig posar unes pedretes negres i... ja està acabada.

Demà... més.

2 comentaris:

  1. "In love" estic jo amb les teves targetes de Sant Valentí, floreta!!!jajajajaja
    M'encanta!!! I un dia haig d'anar a casa teva a veure tota la col.lecció de segells que deus tenir!!!!
    Petonets a dojo!!jajajaja

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs quan vulguis seràs benvinguda. Hauriem d'anar fent trobades sobre temes i portar cadasquna el material que tingui i compartir. Gràcies pels teus elogis. Petonets

      Elimina