dilluns, 28 de març del 2016

AGENDA CREATIVA 28

I com us anunciava ahir, aquí està l'agenda de la setmana passada:



I dia a dia:


Les flors són segells de Paper Smoches i el "primavera" de Gigi et moi.



Fons amb neocolors, segell de Bella Stamping i abecedari de La vida en scrap.



Fons amb neocolors i diferents plantilles de TCW i distress. El text és un segell de Kesy art.



Plantilla de TCW, segell de l'ocell d'Elesgo i text de Gigi et moi.



Paper decorat i dos die-cuts.



Fons amb distress crayons, la meva última joguina, un segell de fons de Sweet Moma i unes plantilles adhesives d'Art-C, que vaig comprar a l'última fira de Sitges.

La setmana passada amb les vacances (tot i que jo només he tingut estrictament els quatre dies festius) volia fer moltes coses i tenia molts projectes i al final se m'han passat volant i sense fer gaire cosa. Ara, un cop passada ja la Setmana Santa, hem de començar a pensar en Sant Jordi. Ja tinc algunes idees però cal posar-les en pràctica... A veure si aquest any no m'agafa el toro com sempre!

6 comentaris:

  1. Malgrat tenir menys dies de festa que jo em queda clar que has fet més feina que jo!! :) Està molt productiva darrerament, quina enveja!!! jo estic una mica paralitzada!!! Els segells de les flors són una monada i la nena, aish... què maca!!! m'hi he enamorat!!! Un petonàs i feliç dilluns de Pasqua.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs a mi em dona la sensació de que no faig gaire bé res, apart de l'agenda, és clar. Bé, suposo que amb això ja faig però tinc moltes idees i no acabo de posar-les en pràctica. I no només és falta de temps... El segell de la nena el tinc des de fa molt de temps i també és un segell que utilitzo sempre que puc perque m'agrada molt. Petonets i bona reentrée!

      Elimina
  2. M'encanta aquesta nena i també tinc el segell de Escríbeme de La vida en scrap...n'estic enamorada d'aquestes lletres!!!
    El fons de neocolors és molt xulo!!!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. El segell de la nena veig que ha triomfat. Realment a mi m'encanta i l'abecedari també i trobo genial que enllacin les lletres perfectament (si ho fas bé, és clar, perque jo amb la primera vaig voler adelantar i estampar dues lletres de cop i la precipitació va fer que no quedéssin enllaçades, jajaja, la propera vegada ho faré millor). Petonets

      Elimina
  3. Aishhhh....Rosa.....no pares!!!! Em sap molt de greu cada vegada que passo pel teu bloc i veig totes les coses noves i tant boniques que publiques i que jo no comento perque nooooo tiiiinc teeeemps!!! Trebballes una barbaritat, quan et proposes fer una cosa....allà que vas! Mol bé m'encanten les teves pàgines d'aquesta agenda taaaan creativa. Encara que no et comenti et segueixo sempre, el que passa és que veig 10 o 15 entrades de cop....jejejej..... Una abraçada! Espero que ens poguem veure aviat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Glòria pel teu seguiment incondicional. M'alegra saber que t'agrada aquesta agenda. La veritat és que a mi em serveix de teràpia dedicar cada dia una estoneta al scrap, a vegades a hores intempestives, quan tots dormen ja. Petonets i bona setmana!

      Elimina