dilluns, 11 d’abril del 2016

AGENDA CREATIVA 30

I com cada dilluns, un cop enviades les targetes i punts de llibre per El Mejor Reto del Mundo,  aquí estic de nou amb la meva agenda:



I dia a dia:


Segell de Paper Smooches.



Plantilla de The Crafters Workshop.



Plantilla de la Sra. Granger i un diecut.



Fons amb distress crayons i floretes troquelades.



Segells de Technique Tuesday (life is good) i una imitació de bassar d'un segell de Heidi Swapp.



Fons amb distress crayons, papallona feta amb una plantilla de Scrap Collection, floretes amb un segell de Paper Smooches i la paraula disfruta amb un segell de Lora Bailora.

I fins aquí, l'agenda de la setmana passada. A veure si torno abans de dilluns amb alguna altra cosa.


2 comentaris:

  1. Molt xules les pàgines!. Aquest segell de l'Arc de Sant Martí es preciós i la frase per no oblidar-la!
    Petonets i bona setmana!!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta frase la vaig veure l'altre dia en anglès (no em preguntis a on perque no tinc ni idea) i de seguida vaig pensar que havia d'estar a l'agenda. Petonets

      Elimina