dilluns, 16 de maig del 2016

AGENDA CREATIVA 35

És fantàstic començar la setmana amb un dia de festa! I més després de la celebració, ahir, de l'aniversari de la Júlia. Però, encara que sigui festa, no podia deixar d'acudir a la cita setmanal de la meva agenda. I aquí la teniu:


I aquí teniu els detalls:


Fons amb neocolors. Les gotes són un segell de La Pareja Creativa. El text és un segell d'Elesgo. El paraigües és un segell de Gigi et moi.



Fons d'espirals dibuixades amb retoladors de colors. El "dream" és un segell d'Apli.



Fons amb distress crayons. Les ampolles estan troquelades amb un troquel de Sizzix i tintades amb tintes distress.



Segell d'Elesgo i trossets de washi-tape.



Fons amb una plantilla de Tim Holtz, etiqueta amb el text de Kaisercraft i enganxines d'Elesgo.



Fons amb distress-crayons. Les banderoles són enganxines d'Elesgo i l'arc de Sant Martí és un segell de Paper Smooches (el mateix que vaig fer servir per la targeta de felicitació de la meva filla).

I fins aquí l'entrada d'avui. Que acabeu de disfrutar de la festa i que tingueu una bona setmana!

2 comentaris:

  1. Tens raó... és fantàstic començar la setmana sabent que tindrem un dia menys de feina, jeje. Ja veig que t'has pres l'agenda creativa seriosament i vas al dia! Una vegada més m'encanten tots els dies i continuo al·lucinant amb la quantitat de segells diferents que tens. M'ha agradat molt la idea de les espirals com a fons! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre m'han agradat molt els segells però últimament és el que compro majoritàriament. I més des de que ha hagut un allau de segells barats als bassars (ja sé que la qualitat no és la mateixa que la de les grans marques però per ús personal i tenint cura d'ells, em serveixen perfectament). Un altre descobriment ha sigut Aliexpress (això sí, no has de tenir pressa per tenir-los, eh? perque triguen una mica a arribar. Petonets

      Elimina