divendres, 14 d’octubre del 2016

AGENDA OCTUBRE - 1

Fa dies que volia fer aquesta entrada amb els primers dies de l'octubre de la meva agenda però amb el temps que ha fet, amb aquella foscor, he preferit esperar per fer les fotos. Almenys, ja que la fotògrafa és dolenta, que les circumstàncies ambientals ajudin una mica, no?

I ara no m'enrotllo més i us ensenyo el treball dels deu primers dies d'octubre:












Com sempre, si teniu alguna pregunta sobre alguna de les pàgines o sobre els productes utilitzats, pregunteu. I si em deixeu algun comentari em fareu molt feliç. 

Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Aiii, quins fons més xulos!!!!!!. M'agraden especialment els dies 8 i 9!!. L'octubre t'inspira Rosa!!!. La tassa és un troquel, oi??
    Petonets i bon cap de setmana!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no és un troquel. És una enganxina d'un set comprat en un bassar xinés. Crec que és de Scrapbook collection. El fons del dia 9 està fet amb neocolors i té trampa perque les taques que es veuen com groguenques són producte de que em van traspassar les pintures de la pàgina anterior, però a que queda bé? Jajaja. El del dia 8 és un collage fet amb restes. No ets l'única que té una caixa diogenera, eh? Petons i bon cap de setmana!

      Elimina