dilluns, 3 d’octubre del 2016

AGENDA SETEMBRE - 1

Com ja us vaig dir vaig tornar a la meva agenda a principis de setembre amb un format una mica diferent que em permet utilitzar (amb certes limitacions) més tècniques que la de l'any passat ja que el paper és més gruixut.

Ara que ja tinc el primer mes acabat us el vull ensenyar però tot de cop ho trobo excessiu, així que ho faré en diferents tandes. 

Aquí teniu la primera tanda:












No he posat l'explicació de cada pàgina perque sino això seria interminable però si voleu saber alguna cosa en concret de la tècnica utilitzada o quins productes he fet servir, pregunteu.

I demà més...

2 comentaris:

  1. Aish.... que m'he perdut mil entrades!! no em puc despistar!!! si que has treballat!!!! mare meva!!! M'encanta!!! sempre al·lucino amb la varietat de materials, segells, etc... que treballes. M'encanta la pàgina dedicada al taller de la Vicky, és una xulada! l'ocellet i els colors que has utilitzat. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta no és mèrit meu. Simplement vaig reproduir en petit el que vam fer al taller, barrejant les dues pàgines, aprofitant restes del taller (els ocellets) i canviant les pintures dylusions per distress. I no et despistis perque ara espero no trigar tant a publicar coses al blog. Jajaja. Petonets

      Elimina