diumenge, 6 de novembre del 2016

CREATIVA 2016

Un cop més ha arribat Creativa i no sabia si anar o no perque l'any passat vaig quedar un tant decebuda però al final vaig comprar l'entrada online per dijous i vaig anar-hi. I sort que podia anar dijous perque quan he vist les aglomeracions del cap de setmana sé que m'hagués agobiat molt. L'inconvenient d'anar dijous és que no pots coincidir amb moltes amigues scraperes que només poden anar el cap de setmana. Però en aquesta vida no es pot tenir tot.

No pensava comprar gaire perque últimament he comprat moltes cosetes per internet però al final van caure bastantes coses. Queda constatat un cop més el que dic sempre: "La carn és débil, i la de les scraperes més". No us enseyaré tot el que vaig comprar perque moltes coses ja estan guardades però sí en lo que més vaig picar.

No vaig comprar cap paper ni coses que puc trobar fàcilment a les botigues d'aquí. Vaig aprofitar més per comprar productes de botigues que no són d'aquí i marques que són difícils de trobar aquí. I les dues grans perdicions van ser Carabelle i Florileges Design. A la primera no vaig comprar molt perque acabava d'entrar i era la primera parada i vaig pensar que em quedava molta fira. Uns segells i dues plantilles (ho sento, ja estan al seu lloc i no he fet fotos). Els segells són aquests:



I on sí vaig caure de ple va ser al stand de Florileges Design. Segells i troquels. Segells en castellà:



I troquels, que ja he provat:





En vista de totes aquestes compres, el senyor de la botiga em va fer tots aquests regals:



A més d'aquestes dues compres més importants, vaig comprar algunes altres coses com aquests segells:


I aquestes plantilles:



En aquesta mateixa botiga vam comprar (la meva amiga Marta i jo) unes pintures a l'oli en barra per repartint-se. Sempre me les mirava i aquest cop han caigut. Bona part de culpa d'aquesta "caiguda" la té la Raquel que estava fent demos allà.


A més de tot això també van caure moltes fustetes, algunes washi-tapes i altres cosetes que ja anireu veient en treballs per Nadal.

Com podeu veure, aquest any va ser més profitós que l'any passat. I ara em toca treballar molt per fer-ho servir tot. 

Bona setmana i fins aviat!

4 comentaris:

  1. Aish... quina preciositat!!! jo a la paradeta de Florileges vaig arribar amb el pressupost a 0, però vaig tenir a la mà molts dels troquels que has ensenyat (te'ls hauré de demanar! especialment els relacionats amb les fotos, que tinc en ment un àlbum amb motius fotogràfics!!). Jo també vaig comprar moltes coses :O i això que no tenia intenció!!! com dius tu... la carn és dèbil, jajajaja. Molts petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo també vull veure les teves compres! A veure si fas una entrada i ens les ensenyes! Vas comprar moltes fustetes? Jo, quan comprava les meves,vaig pensar en tu perque sé que són la teva debilitat. Petonets i bona setmana!

      Elimina
  2. Aiiiiiiiiiiiiii, ha sigut "amor a primera vista" amb els troquels!!!!. Tots són una meravella (bé, tot el que has comprat és una meravella!!jajajajajajaja). Gaudeix molt de les teves compretes, jo esperaré a Sitges per "tafanellar" en un fira!!jajajajaja
    Petonets i bona setmana!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí, com pots veure als troquels no em vaig poder resistir i hi havia molts més que m'hagués emportat... i segells. Però estic contenta amb les meves compres. A veure si a Sitges tornen a venir. Petonets i bona setmana per tu també

      Elimina