diumenge, 27 de novembre del 2016

TALLER ART JOURNAL

Sí, sí, ja sé que us dec l'entrada de la segona desena de novembre i que aquest mes vaig amb super-retràs però us prometo que demà la tindreu. El problema era que no tenia les fotos perque no trobava mai el moment per fer-les. Quan estava a casa en hores de llum resulta que plovia o estava molt ennuvolat i quan feia bo no hi era. Avui, malgrat que a la tarda s'ha espatllat el dia, per fi he pogut fer-les i demà us les penjaré.

Però avui volia ensenyar-vos una altra cosa. És una pàgina d'art journal nadalenc que vaig fer ahir a un taller amb la Vicki Papaioannou a 100x100 Manualidades. És ja el tercer taller que faig amb ella (o quart, si comptem que l'última vegada vaig fer un intensiu de dos tallers en un dia. Aquesta vegada, com ja us he dit, el tema era nadalenc i aquí teniu la meva pàgina un cop acabada amb els últims retocs fets a casa. Però he de dir que aquesta vegada els retocs han sigut mínims perque pràcticament la vaig portar acabada del taller.



La veritat és que m'agrada molt el resultat i no em va semblar especialment difícil, tret del fet de tenir que dibuixar els arbres (lo meu no és el dibuix, per això vaig escollir el scrap), però amb l'ajuda del Xavi i de la meva veïna de taula (ho sento però no sé com es deia) vaig poder ensortir-me.

Un cop més va ser molt enriquidor fer un taller amb la Vicky que amb el seu to tanquil et fa fàcil el que tu et sembla molt difícil. I un cop més vaig gaudir molt d'un matí de dissabte.

Per acabar, us deixo alguns detalls de la pàgina:




I res més per avui. Però recordeu que demà torno amb l'agenda, eh?

2 comentaris:

  1. "Bueno, bueno, bueno"...no pot agradar-me més aquesta pàgina!!!!!. Molt i molt xula!!!!. El fons el trobo magnífic, el ninot de neu adorable total i els arbres fantàstics!!!!. Sana enveja, sincerament!!!
    Petonets i bona setmana, Rosa!!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ni t'explico el que vaig suar amb els arbres! Però un cop acabada la pàgina vaig quedar satisfeta. Petonets i bon cap de setmana!

      Elimina