divendres, 2 de desembre del 2016

UN MARC

Fa dies vaig decorar un marc per encàrrec. Ara que ja ha arribat a la seva destinatària us el puc ensenyar. Com en aquest cas tenia la foto que havia d'anar al marc vaig decidir jugar amb els colors de la foto.


Primer vaig pintar el marc amb una capa de pintura daurada i a sobre vaig pintar amb pintura negra. D'aquesta manera al rascar a algunes parts es veu la pintura daurada de sota. Per decorar un tros d'un paper antic de Prima (tenyit per les vores amb tinta distress), un botó de fusta lligat amb un cordillet i tres trossos de cintes superposades. Tot en els mateixos tons que la foto.





I també vaig fer un embolcall a joc amb el marc i la foto:



Nota: Les fotos són bastant penoses perque se'n va oblidar fer-les i les vaig tenir que fer a corre-cuita amb el mòbil i a sobre de la taula d'un bar on havia quedat per entregar l'encàrrec. No tinc remei amb lo de les fotos!

2 comentaris:

  1. Ei, que m'he perdut entrades!. Crec que has resolt molt bé aquest marc amb la foto. I l'embolcall xulíssim!
    petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Charo. La veritat és que em va agradar treballar amb la foto. Així pots veure com queda tot el conjunt. Petonets

      Elimina