dimarts, 10 de gener del 2017

AGENDA DESEMBRE - 3

Poc a poc em vaig posant al dia després de les festes. I com ja us vaig dir l'altre dia faltaven alguns retocs a les pàgines dels últims dies de desembre del 2016. Ara ja estan fets i els puc ensenyar:












I així acaba la meva agenda del 2016. Però, com ja sabeu, jo em regeixo per anys, sino per cursos escolars. Encara em queden reminiscències del meu passat estudiantil. Jajaja. I suposo que també ajuda el fet de tenir fills encara estudiant. Per això en breu tindreu al blog els primers dies de gener. Amb aquest fred que està fent els últims dies ve de gust quedar-se a casa scrapejant. Aprofiteu i a crear! o a experimentar! Fins aviat.

6 comentaris:

  1. Com sempre un fonds molt diversos però alhora molt bonics tots!. M'agraden especialment el de fer balanç (sóc de fer balanços de final d'any i apart, tinc adoració pels "renitos"!!jajajaja) ...i també m'agrada molt el del dia 23. Per cert, els troquels de l'última pàgina els tinc...i no els he estrenat!!!...ains!!! :-D

    Petonets!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et juro que quan vaig posar els "renitos" vaig pensar en tu! A mi també m'agraden molt. Els troquels del dia 31 els vaig comprar perque volia fer alguna cosa per cap d'any però després se'm va ocórrer una altra cosa per posar al raïm i els vaig voler estrenar aquí. Tranqui-la, tot s'acaba fent servir. A més les copes serveixen per qualsevol celebració. Petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  2. Quines pàgines més xules i més nadalenques!!! a mi m'encanta la de les casetes i la dels innocents i la de Sant Esteve i... totes? jajjaja. Un petonàs i a seguir creant! Per cert... que jo també començo l'any al setembre :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. En el teu cas lo de començar l'any el mes de setembre està més justificat però en el meu cas suposo que a l'estiu és quan faig el veritable balanç del curs i em marco objectius pel curs següent perque amb les vacances hi ha com un "parón" d'activitats i tens més temps per pensar en tot aixô, no? Gràcies pels teus ànims sempre. Petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  3. Que cosas tan chulas nos muestras me ha gustado mucho, me quedo siguiendote y te invito a mi blog, un beso y nos leemos!!
    http://estoyentrepaginas.blogspot.com.es/

    ResponElimina