diumenge, 8 de gener del 2017

TAGS PER POSAR ALS REGALS

Per fi s'han acabat les festes! 

Aquesta última setmana ha sigut molt estressant, entre acabar de comprar regals (és l'any que pitjor m'he organitzat) i preparar el dinar del dia de Reis amb la família. Us vaig dir que intentaria fer alguna cosa per guarnir la taula el dia de Reis però al final la vida no em va donar per més. 
La nit abans encara acabava dos regals handmade, una midori per una amiga i uns marcs (amb fotos) per la família. Ho sento però no tinc fotos de cap dels dos regals. La midori és igual que la que jo em vaig fer a l'estiu. El marc és molt xulo però no el vaig fer jo. El vaig comprar a Creativa d'aquest any i té forma com de cel.les d'un rusc i la gràcia estava en que les fotos (en blanc i negre)  que hi havia col.locades eren de nosaltres quatre mirant cap a diferents direccions (cap a dalt, cap a baix, cap a la dreta o cap a l'esquerra) de tal manera que ens miràvem uns als altres. No sé si m'he explicat bé però a casa em van prohibir  ensenyar fotos, així que... us ho haureu d'imaginar! A mi m'agrada molt el resultat. El marc, per si us interessa es diu Honeycomb i el distribueix Marcarycrear que són els que distribueixen també els retoladors transfer per a fer transferències ("como su propio nombre indica", jajaja).

Però, malgrat no tenir temps per preparar res per la taula, el que sí vaig fer van ser les etiquetes per acompanyar els regals. A una hora ja en que tots els nens devien estar dormint esperant els Reis, jo vaig agafar les meves aquarel.les metal.litzades, les meves distress, alguna plantilla i alguns segells i vaig fer els tags. Us ensenyo alguns:






I vosaltres? Com heu acabat les festes? Jo avui m'he dedicat a recollir tots els guarniments i ja està tot a l'altell. La resta del cap de setmana m'he dedicat a endreçar una miqueta cosetes de scrap que tenia pel mig: algunes compres d'última hora, paquetets arribats d'aliexpress (que darrerament venen amb super retràs), ... i a fer el mandrós, que ja tocava!

Ara, aprofitant les rebaixes, compraré algunes coses per tal d'organitzar millor el material. De moment, ja he demanat un parell d'albums per guardar segells de silicona. 

I per avui res més. Ja sé que us dec l'agenda dels últims dies del 2016 però a algun encara li queda algun retoc. Aquesta setmana vinent intentaré posar-me al dia amb tot això. Fins aviat i bona setmana per totes!

4 comentaris:

  1. Aish... jo dic, quina llàstima que s'hagin acabat les festes, jajajaja. Ara just marxo a treballar, snif, snif... M'encanten tots els tags!!! els segells són una xulada! de quina marca són?? Jo encara no he recollit ni el pessebre ni res, crec que ho deixaré una setmana més :). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada el Nadal. El problema és que no tinc cap dia de vacances (i aquest any amb l'agravant de que algunes festes queien en cap de setmana) i tinc molta més feina (regals, compres de menjar,etc) que en una altra época de l'any. I tot plegat fa que arribis al final de les festes exhausta. El segell de "els tres reis de l'orient..." és d'un set Dunaon i els de "#josocdemelcior..." d'un de Sweetmoma, els dos comprats a Creativa aquest any. Sempre dic que no compraré més segells de Nadal perque després s'utilitzen molt poc i quan els veig m'enamoro i torno a caure. I és que no em puc resistir a un bon pset de segells! Jajaja. Ara,aprofitant les rebaixes, he comprat 2 albums més per guardar-los perque els que tenien estaven ja a rebentar. Espero que la tornada a les classes no hagi sigut excesivament dura. Petonets

      Elimina
  2. Una tags molt xulos, Rosa!!!. Jo no poso mai res als regals!jajajaja. Com a molt, una tira de washi i ja!. Mira si m'agraden aquestes festes que la meva mare va recollir tota la decoració el dia de Reis (al vespre) i me'n vaig adonar ahir i per què ho va dir ella mateixa!!jajajajajajajajajaja
    Petonets i bona setmana!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo sí que acostumo a posar sempre un tag o a embolicar els regals de manera especial, sobretot per Nadal. I aquest any els detallets del dia de Nadal no em va donar temps i em va saber molt de greu. I això de no adonar-te de que la teva mare havia tret la decoració de Nadal és perque estaves massa concentrada en les teves coses. Jajaja. Petonets i a per la resta de la setmana!

      Elimina