dilluns, 6 de febrer del 2017

AGENDA GENER - 3

Avui, per començar la setmana, i abans de que el vent se'n porti tot, us porto els últims dies del gener de la meva agenda:













I amb aquestes pàgines hem arribat al final d'un altre mes (cinc ja d'aquesta agenda!). Últimament pràcticament no faig res més que la meva pàgina diària i intentar posar ordre en totes les meves coses de scrap. Tinc moltes idees però no acabo de trobar el moment per posar-les en pràctica. A veure si aviat us puc ensenyar alguna altra cosa. Que tingueu una bona setmana!

6 comentaris:

  1. M'encanta el fons del primer dia i l'últim...¿troquel? (imagino serà un troquel!!jajajaja). I la frase de Serrat, perque ell és la "banda sonora de la meva vida" des dels 12 anys!
    Petonets i molt bona setmana!!!!!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. El troquel aquest que dius el vaig comprar a Aliexpress per uns 2 euros i quan el vaig veure em vaig enamorar. Ja sé que no l'utilitzaré molt (com els bàsics) però... era tan mono! I del Serrat... que et puc dir? La primera vegada que vaig anar a una actuació seva em va portar la meva germana que és bastant més gran que jo i jo tenia 5 o 6 anys i fins ara. Les seves cançons han d'estar presents per força en las coses que faig. Petonets i a continuar amb força la setmana! Ja saps, com diu Serrat, cada dia "puede ser un gran día".

      Elimina
  2. Quines pàgines més xules!!! jo també estic d'acord amb la Charo i el fons del primer dia, però la veritat és que tots són fantàstics! i les frases són genials! A continuar amb aquest projecte tan maco! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse. La veritat és que els teus comentaris i els de la Charo em donen ànims per continuar-lo. M'encanta que em comenteu les pàgines i quina us agrada més. Petonets

      Elimina
  3. Doncs una pàgina diaria, em sembla una fita fantàstica, jo ho tinc tot començat...res acabat i a sobre desordenat!!!
    Un petonàs!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però segur que al final tot et quedarà fantàstic, com sempre. Però a mi em va bé tenir aquesta "obligació" de cada dia perque si no no acabaria res. Molts petonets i a veure si ens veiem aviat

      Elimina