dilluns, 3 d’abril del 2017

PETITA LLIBRETA DE VIATGE

Avui la meva filla ha marxat a Venècia amb els seus companys de l'institut (de fet en aquests moments està volant cap allà) i ahir li vaig preparar una petita llibreta per tal de que se l'emportés per fer un petit diari de viatge.



La llibreta és petita i senzilla perque la pugui portar a sobre i pugui apuntar el que calgui. És una llibreta del Tiger que vaig folrar amb un paper de "Anita y su mundo". A la tapa només una etiqueta retallada d'un paper d'etiquetes de la mateixa col.lecció.


També li vaig col.locar una goma perque no se li obrís.


I a dins, a les contraportades, un sobret guarnit amb un trosset de washi-tape per guardar algun ticket o targeta:


i una butxaqueta a l'altra:


Per últim vaig entintar totes les vores amb tinta distress.

I ja està. Espero que l'ompli de bons records. Fins aviat!

3 comentaris:

  1. Xulíssim el paper! i molt maca la llibreta, segur que sí que l'omplirà de bons records!!! Quina enveja! ara mateix aniria jo a Venècia!! Un petonàs

    ResponElimina
  2. Molt xula la llibreta i molt divertit el paper!. Segur que escriu moltes vivències dintre!!!.
    Petonets i bona setmana!!! :-D


    Charo

    ResponElimina
  3. Espero que s' ho passi molt bé!! m' encanta aquest paper de maletes!!
    Petonàs!!

    ResponElimina