diumenge, 21 de maig del 2017

AGENDA MAIG - 2

I aquesta vegada sí que sóc puntual, perque justament us porto les pàgines de l'agenda fetes fins el dia d'ahir. En elles he jugat una mica amb les meves noves joguines, tant segells com plantilles. Són aquestes:











Us he de dir que aquesta última setmana ha sigut una mica dura i desagradable a nivell laboral i que aquesta agenda és una gran teràpia. Us ho recomano de tot cor.

Gràcies per la vostra visita i us desitjo una bona setmana! (espero que la meva a la feina sigui millor!)

4 comentaris:

  1. Unes pàgines xulíssimes, cada dia et superes amb els fons, m'he enamorat del fons del dia 12, no m'he atrevit mai a combinar el groc i el blau i queda brutal! també m'encanta la pàgina del 18, és clar que tinc debilitat pel Benedetti :). Espero que aquesta setmana sigui molt millor. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs el groc sempre dona llum a un fons. I jo també tinc debilitat per Benedetti. A més, fa pocs dies va ser l'aniversari de la seva mort i quan ho vaig veure vaig recordar aquest poema musicat per Serrat (per qui també tinc debilitat) i vaig decidir fer-li el meu homenatge particular. Jo no confio gaire en que millori molt la situació laboral però per contrarrestar està l'scrap. Petonets i bona setmana!

      Elimina
  2. M'agraden molt els dies 12 i 18 també i com la Montse, sóc una enamorada de Benedetti!!!jajajajaja. I ja he pogut comprovar que si, que tens moltes cosetes "temàtica cactus"!!jajaja
    Petonets i que aquesta setmana sigui una bona setmana!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja som tres en el club d'enamorades de Benedetti. I respecte al cactus,encara no has vist res! Aquest any m'ha donat per aquest tema. Acabareu amb punxes!! Jajaja Petonets i una bona setmana per tu també!

      Elimina