dilluns, 8 de maig del 2017

TAGS DYLUSIONS PAINT 13

Avui torno amb els tags Dylusions Paint. Ja només em queda un per posar-me al dia! En aquest es tractava de pintar un segell amb les Dylusions (vídeo aquí). A mi personalment m'agrada més pintar els segells amb llapis de colors o retoladors perque no sóc gaire hàbil amb el pinzell. Per tot això vaig escollir un segell sense gaire detall, una de les meves estimades casetes, i un pinzell ben ben prim. I aquest és el resultat:


I amb aquest tag començo la setmana en la que penso omplir-vos d'entrades al blog. Prepareu-vos perque venen pàgines de l'agenda a dojo. Que tingueu una bona setmana!

4 comentaris:

  1. Doncs, crec que h'ha quedat fantàstic aquest segell pintat amb pintures 8"valga la redundancia"!!!jajajaja).
    Petonets i bona setmana!!

    Charo

    ResponElimina
  2. Gràcies Charo, però ja vaig optar per un segell que fos fàcil de pintar conegudes les meves limitacions. Petonets i bona setmana per tu també!

    ResponElimina
  3. Yo también prefiero pintarlos con otros materiales, pero es otra opción!!!!
    Me chiflan las casitas son taaaaaan monas!!!
    Te ha quedado de lujo Rosa, muchas gracias guapa
    Muxutxuak

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí,a mi también me encantan estas casitas. Las he usado muchísimo. Y está bien lo de probar otras opciones. Petonets

      Elimina